Kategorie

czwartek, 28 kwietnia 2016

Wiosenne wyzwanie

To już kolejna edycja wyzwania na blogu Natalii z jestrudo i pierwsze, w którym biorę udział.
Klasycznie i w swoim stylu wrzucam swoje podsumowanie na ostatnią chwilę, więc nie będę się rozpisywać, a przejdę do zdjeć.

#Najsmaczniejsze


#Niebieski


#Postać

#Poza domem


#Radość


#Szczegół


#Wiosna


Uff, udało się.
Nie będę ukrywać, wyzwanie było dla mnie trudne. Naprawdę zadowolona jestem właściwie tylko z jednego zdjęcia. 
Na szczęście nie jest to dla mnie powód do narzekań, wręcz przeciwnie. To w końcu aż jedno udane zdjęcie więcej, niż miałam do tej pory.
Dodatkowo wyzwanie nauczyło mnie częściej zabierać ze sobą aparat i bardziej zwracać uwagę na wszystko, co mnie otacza.
Chyba mogę powiedzieć, że jestem dumna. Nie tyle z samych efektów moich starań (mogłabym zrobić więcej zdjęć i troszkę bardziej się postarać), ale z tego, że w ogóle zaczęłam, dobrnęłam do końca i mimo wszystko postanowiłam te efekty zaprezentować. 
Wierzę, że jest to krok do robienia lepszych zdjęć, a w końcu o to mi chodziło, kiedy zakładałam ten blog - żeby małymi kroczkami być coraz lepszą w tym co robię.






5 komentarzy:

  1. Wiosna jest super, ten kolor od razu daje po oczach :) Niebieski też fajne, choć lepiej chyba wyglądałby w mniej ciasnym kadrze, ale klimat swój ma, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również coś nie do końca pasowało w Niebieskim ale nie mogłam tego rozgryźć. Może faktycznie ciut za ciasny ten kadr.
      Dzięki za komentarz.;)

      Usuń
  2. Dla mnie #niebieski najfajniejszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi z kolei podoba się radość i szczegół :)

    OdpowiedzUsuń